22 Ocak 2009 Perşembe

hitler

beraber kaybedelim.
ben kaybedersem sen de kaybetmiş sayılacak mısın?
ben almanya
sen osmanlı olacaksın
farkında mısın?

hitler'im ol
ve öldür bütün farklı düşüncelerimi.
işgal et, direndikçe işgal et beni
ateşe ver farklı noktalarını bedenimin.
reichstag yine yanıyor diye yazsın gazeteler
kimin umrunda, kime ne?
kahire'den berlin bir nefes uzaklık
bir nefes
bırak yaksın reichstag'ı.

sözünü tut
ve birlikte kaybedelim.
veya öldür
bir gestapo kurşunu der kapatırsın dosyamı
kim inanır?
kim inanır hitler,
beni öldürmediğine.

2 yorum:

Nihan Köse dedi ki...

çok güzel ya bu...
tek kelimeyle mükemmel!
bugünlerde böyle şiirlere ihtiyacım var sanırım...yazmaya, okumaya...

Adsız dedi ki...

hitler'im ol!
ve öldür bütün farklı düşüncelerimi.

Hitler oldum ama yetmedi gücüm, farklı olan o düşünceleri yok etmeye.


Merik.
Sen bilirsin zaten..
(: